שיפוץ דלתות פלדלת בידי אומן המפתח

תיקון דלתות בקריות

 דלתות הן חלק בלתי נפרד מכל מבנה ובכל מקום, בין אם מדובר בדלתות לבית, למשרד, לחנויות, למוסדות ובכל מקום אפשרי. דלת מיועדת לשמור על פרטיות דיירי הבית הן אם היא מיועדת כדלת לכניסה הראשית של הבית ולחדרים פנימיים המפרידים בין חדרים מסוימים לשאר המבנה בחלל הבית. חשוב מאוד מאוד שכלל הדלתות בבית יהיו תקינות, כך שישרתו את המטרה שאליה הן נועדו שהוא הגנה על דיירי הבית. בכל מקרה של תקלה, שבר, סדק או כל דבר אחר המצריך תיקון דלת, חשוב להיעזר בבעל מקצוע מומחה המציע תיקון דלתות בקריות בצורה מקצועית על ידי כלים מיוחדים אשר נמצאים ברשותו.

תיקון דלת בקריות על ידי אומן המפתח

תיקון דלתות במקום החלפתן

לעיתים נראה כי כל תקלה קטנה בדלת היא סיבה להחליף אותה לחדשה, אך כאשר אנשים נחשפים למחירים היקרים של הדלתות בשוק, סביר להניח שהם ירצו לתקן אותם במקום להחליף. כמובן שכל מקרה הוא לגופו, א במרבית המקרים ניתן "להציל" את הדלת ולתקנה בצורה מקצועית. שירות תיקון דלתות בקריות, הוא טוב ויעיל בשני מקרים הבאים:

 המקרה הראשון הינו ההיבט הטכני של הדלת, במידה והיא יושבת על ציר רעוע, או שהיא יצאה מהמקום לגמרי, אם המנעול נהרס בשל ניסיון פריצה או פריצה לבית או כל נזק אחר הקשור לתקלה בדלת שביונה לא ניתן לפתוח את הדלת בצורה חלקה. 

המקרה השני בו יש צורך בתיקון דלת – הוא ההיבט האסתטי של הדלת. הדלת הינה בשימוש יום יומי, כך שהיא יכולה להישחק או להישרט עם השנים על ידי ילדים הבועטים בדלת, במקרים הבאים חיות המחמד שורטות את הדלת או המקרה הנפוץ יותר הו תיקון דלת חדרי האמבטיה – בהם הדלת סופגת לחות ויכולה להישחק עם השנים כתוצאה ממים ולחות. לרוב, במקרים אלו, ניתן לצפות את הדלת בשכבה חדשה, כמובן לאחר הסרת השכבה הראשונה או לצפות את הדלת בטפט אופנתי. 

למידע על שירות תיקון דלתות בחיפה 

מה עדיף להחליף את הדלת או לתקן אותה?

כמובן שכל מקרה לגופו ותלוי גם במצב הכלכלי שלכם. חשוב לזכור כי עלות החלפת דלת היא יקרה באופן משמעותי מאשר שירות תיקון דלתות בקריות על ידיי מנעולן בקריות, כך שכדאי בכל מקרה להתייעץ עם בעל מקצוע בעל ניסיון רב שיוכל לבדוק אם ניתן להציל את הדלת או לא. מעבר לכך, אם מדובר בדלת ממש ישנה ורעועה, לעיתים לא כדאי לתקנה, אך כאמור לשיקול דעתכם. 

כיצד תוכלו למצוא בעל מקצוע מקצועי?

בחירת בעל מקצוע לצורך תיקון דלתות בקריות, היא לא עניין של מה בכך, שהרי יש צורך לבחור בבעל מקצוע בעל ניסיון רב בתחום אשר בקיא בכל הקשור לתיקון דלתות כניסה מכל הסוגים, אם זה דלת כניסה לבית העשויה מעץ, מאלומיניום, מזכוכית, מפח, מברזל, דלת משולבת עם חומרים שונים ועוד. מעבר לכך, עליו להכיר גם את כל סוגי המנעולים והצילינדרים. 

אומן המפתח מספק לכם שירות איכותי ואמין ללא דופי! מענה טלפוני 7\24 והגעה מיידית! מחירים נוחים! התמחות בכל סוגי המנעולים!

מורשה מטעם משטרת ישראל לפריצת מנעולים! לפרטים התקשרו עכשיו 1-800-780-790