InnerPagePic

מנעולן בקרית ים

נתקעתם מחוץ לדירה בקרית ים? לנו באומן המפתח שירות אשר יעזור לכם בכל עת. מנעולן בקרית ים אשר ייתן לכם שירות מקצועי ואישי ברמות הגבוהות ביותר שיש, תמצאו רק אצל אומן המפתח, כי כולם כבר יודעים שאם נתקעים אז יש למי לפנות. מנעולן בקרית ים זה אומן המפתח!!!

שירות מנעולן בקריית ים

צוות המנעולנים של אומן המפתח

פורץ מנעולים בקרית ים שירות מסביב לשעון 24/7 חבר ארגון המנעולנים בישראל
מקצועיות, שירות ואיכות ללא דופי מנעולן מורשה משטרת ישראל לפריצת מנעולים.

מוזמנים לקבל מידע נוסף על שירות מנעולנות בקריות

22 שנות ניסיון במגוון פתרונות בתחום המנעולנות בישראל
למידע אודות השירות בחיפה

מענה טלפוני 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 1-800-780-790

באנר לפריצת מנעולים מבצע

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים 1800-780-790

כולנו נתקלים מדי פעם בצורך שבפורץ מנעולים מקצועי אשר יסייע לנו כאשר נתקענו מחוץ לפתח הבית או הרכב אי שם בשעת לילה מאוחרת. שירותי פורץ מנעולים בקרית ים של חברת אומן המפתח יספקו לכם ביטחון כי גם בעת צרה אתם מכוסים ותקבלו סיוע וחילוץ מהירים. החלפת מנעול היא פעולת תחזוקה אשר אנו נוטים שלא להקדיש לה זמן מחשבה, אולם היא נחוצה ונפוצה בכל בית, עסק ורכב ממגוון סיבות בהן שחיקה, קלקול של המנעול, פריצה או מפתח שנתקע במנעול. פורץ מנעולים 24 שעות יעניק לכם מענה לכל סוג של תקלה באופן מיידי ואמין.

מנעולנות, זהו תחום ההתמחות שלנו!

אומן המפתח מתמחים בכל שירותי המנעולנות בהם תיקון מנעולים, פורץ רכבים, החלפת מנעולים, שכפול מפתחות וכן אנו מספקים ייעוץ מקצועי להתאמת המנעול או מערכת הנעילה הנכונה בעבור כל לקוח בהתאם לצרכיו האישיים. עבודת המנעולן הינה מלאכה אשר דורשת הכשרה מתאימה, צוות העובדים שלנו עובר קורסים מקיפים המקנים לו את הידע, המיומנות והמומחיות למתן פתרונות למגוון בעיות נפוצות או מורכבות ויכולת טיפול בכל סוגי המנעולים.

אומן המפתח – מקצועיות, אמינות ותודעת שירות

פריצת מנעולים היא תחום המחייב מתן אישורים ממשטרת ישראל על מנת לעסוק במקצוע כחוק. אומן המפתח פועל על פי הנהלים והתקנים המחמירים בתחום ובשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מפקידים את הציוד היקר לכם בידי ידיים טובות ואמינות. עבודת מקצועית של מנעולן בקרית ים יכולה לחסוך לכם דאגות וכאבי ראש מיותרים וכן הוצאות בלתי רצויות בשל תיקון לא מקצועי. אנשינו הינם בעלי הכשרה להתמודד עם מגוון הדלתות, הרכבים והמנעולים תוך שאנו מקפידים להיות מעודכנים בכל מה שחדש בתחום ולהיות מצוידים במיטב המכשור המקצועי והמתקדם ביותר.

שעוון 24-7

זמינות 7/24 – עומדים לרשותכם בכל שעה

אחד ההיבטים החשובים בעבודת מנעולן היא זמינות. מצבים בהם אנו נתקעים מאחורי דלת נעולה הינם בלתי צפויים ועלולים להתרחש בשעות בלתי שגרתיות ובמקומות מרוחקים. מדובר בסיטואציה מלחיצה, אולם הידיעה כי אתם מקושרים לשירותי מנעולנות אמינים ומקצועיים יכולה להסיר דאגה מלבכם. אנו עומדים לרשותכם בכל שעה ונספק מענה מהיר ומקצועי לכל צורך.

כל הזכויות שמורות לאומן המפתח - מנעולן בחיפה והקריות

Call Now