InnerPagePic

פריצת מנעולים בחיפה

אנו באומן המפתח מעניקים שירותי פריצת מנעולים בחיפה במחירים המשתלמים ביותר, עם רמת השירות הגבוהה ביותר.

אם אתם זקוקים לשירותי פריצת מנעולים בחיפה בדחיפות ובמהירות יש למי לפנות. אנו באומן המפתח עובדים כבר מעל 22 שנה באזור חיפה והקריות ויכולים להגיע עד אליכם במהירות ובמידי. כול המנעולנים שלנו עובדים 24/7 והם בעלי התעודות הכשרות מטעם משטרת ישראל ועובדים על פי רמת המחירים של השוק המקומי. חוץ משירותי פריצת מנעולים בחיפה אנו מספקים גם שירותי: פריצה לרכבים, פריצת דלתות, החלפת צילינדר / מנעול, פריצת מנעולים, פריצת כספות, תיקון כספות ועוד.

במידה ואתם צריכים פריצת מנעולים בחיפה יש למי לפנות כי בחיפה כבר כולם מכירים את אומן המפתח – מנעולן בחיפה זה אומן המפתח!

החלפת צילינדר ומנעול

באנר לפריצת מנעולים מבצע

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים 1800-780-790

פורץ מנעולים בחיפה הוא איש מקצוע ישר ואמין בעל יכולות פריצה של מגוון המנעולים ומערכות הנעילה. שירותי פריצת מנעולים בחיפה הינם חיוניים במצבים בהם מנעולן בחיפה בא לעזרתכם ברגעים קריטיים ובלתי נעימים המלווים בלחץ ודאגה. פריצת מנעולים היא פעולה הכרחית במגוון מצבים, כאשר שכחתם איבדתם את המפתח, כאשר הדלת נטרקה בעודכם בחוץ ללא מפתח, כאשר המנעול התקלקל ועוד. פריצת מנעולים היא פעולה אשר דורשת ידע ומומחיות מקצועית וחשוב שתתבצע בידי מנעולן מוסמך.פורץ מנעולים בחיפה הוא איש מקצוע ישר ואמין בעל יכולות פריצה של מגוון המנעולים ומערכות הנעילה.

שירותי פריצת מנעולים בחיפה הינם חיוניים במצבים בהם מנעולן בחיפה בא לעזרתכם ברגעים קריטיים ובלתי נעימים המלווים בלחץ ודאגה. פריצת מנעולים היא פעולה הכרחית במגוון מצבים, כאשר שכחתם איבדתם את המפתח, כאשר הדלת נטרקה בעודכם בחוץ ללא מפתח, כאשר המנעול התקלקל ועוד. פריצת מנעולים היא פעולה אשר דורשת ידע ומומחיות מקצועית וחשוב שתתבצע בידי מנעולן מוסמך.חשיבות פורץ מנעולים מקצועיאומן המפתח מספקים שירותי פריצת מנעולים בחיפה הכוללים פורץ רכבים, פורץ דלתות ומגוון פעולות נלוות.

תמונת אומן המפתח- מנעולן בחיפה והקריות

הנה כמה מהמצבים אשר רבים מאתנו נתקלים בהם ומבינים את החשיבות שבסיוע של מנעולן מקצועי:

• אובדן צרור המפתחות או גניבה שלו – מצב זה לא רק מעורר דאגה, אלא מחייב הזמנת פורץ מנעולים כאשר אין בידינו מפתח רזרבי. פורץ מנעולים יפרוץ את המנעול ויאפשר לנו לפתחו את הדלת ולהיכנס אל הבית.

• מנעול שהתקלקל – השימוש היומיומי לאורך שנים גורם לשחיקה של מנגנון הנעילה עד למצב בו המפתח לא מסתובב במנעול או נתקע בו. פורץ מנעולים מצויד במכשור המתאים לפתיחת הדלת גם במצבים מורכבים.

• ניסיון פריצה – ניסיון פריצה מחייב אותנו להחליף מנעול גם במקרים שבהם הוא לא נפגע. העובדה כי הפורץ יכול להיות מצויד במפתח משוכפל מחייבת נקיטת אמצעי זהירות מתאימים ובראשם החלפת המנעול והתקנת מנעול חדש.

• דלת אשר נטרקה – ישנן דלות אשר אינן יכולות להיפתח מבחוץ, כאשר הדלת נטרקת, המנעול נמצא מצדה הפנימי של הדלת ואנו עומדים מחוצה לו חסרי אונים.

• פריצת מנעול רכב – פעולה שכיחה למדי נוכח מצבים רבים בהם המפתח נתקע במנעול ההצתה והדלת נסגרה או שפשוט המפתח נתקע בחור המנעול.

מצבים אלה מתרחשים בכל יום והדרך היחידה להיחלץ מהם הוא באמצעות הזמנה של מנעולן הזמין בכל שעה.• פריצת כספת – שכחתם את קוד הפתיחה של הכספת? מנגנון הפתיחה התקלקל? בעיה מוכרת, הפתרון הוא הזמנת פורץ מנעולים מיומן ומקצועי.אומן המפתח עומדת לרשותכם 7/24 ותשמח לסייע בידכם לפתרון של כל בעיה וצורך. אנו פועלים בתיאום מלא עם משטרת ישראל ומחזיקים בכל האישורים הנדרשים כחברה בעלת מוניטין בתחום. 

כל הזכויות שמורות לאומן המפתח - מנעולן בחיפה והקריות

Call Now