InnerPagePic

מנעולן 24 שעות בקריות

אנו באומן המפתח מעניקים שירותי מנעולן 24 שעות בקריות במחירים המשתלמים ביותר, עם רמת השירות הגבוהה ביותר.

אם אתם זקוקים לשירותי מנעולן 24 שעות בקריות בדחיפות ובמהירות יש למי לפנות. אנו באומן המפתח עובדים כבר מעל 22 שנה באזור חיפה והקריות ויכולים להגיע עד אליכם במהירות ובמידי. כול המנעולנים שלנו עובדים 24/7 והם בעלי התעודות הכשרות מטעם משטרת ישראל ועובדים על פי רמת המחירים של השוק המקומי. אנו מספקים גם שירותי: פריצה לרכבים, פריצת דלתות, החלפת צילינדר / מנעול, פריצת מנעולים, פריצת כספות, תיקון כספות ועוד.

במידה ואתם צריכים מנעולן 24 שעות בקריות יש למי לפנות כי בחיפה ובקריות כבר כולם מכירים את אומן המפתח – מנעולן בקריות זה אומן המפתח!

שעוון 24-7

באנר לפריצת מנעולים מבצע

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים 1800-780-790

חברת אומן המפתח הינה חברת מנעולנות מקצועית ומנוסה המספקת מגוון שירותי מנעולנות הכוללים פריצת דלתות, החלפת מנעולים, שכפול ושחזור מפתחות ועוד. מנעולן הוא איש מקצוע אשר נדרש לבצע מלאכה הדורשת מיומנות רבה וידע מקצועי. אנשי השירות שלנו עוברים הכשרות מקיפות וייעודיות המכשירות אותם לספק מענה לכלל הצרכים בתחום המנעולנות.

מנעולן מקצועי – הבנת והכרת התחום

כעבודת פורץ מנעולים כיום הינה מורכבת מבעבר. מערכות הנעילה והמיגון לבית ולרכב הולכות ומתקדמות כמו גם רמת התחכום והמורכבות שלהן ושילוב של אמצעים אלקטרוניים חכמים. אומן המפתח – מנעולן בקריות מחזיקה בכל הידע והציוד הנדרש לביצוע משימות פשוטות ומורכבות כאחד. אנו בעלי ניסיון במגוון המנעולים והדלתות הקיימים בשוק וביכולתנו לבצע כל משימה מתוך הכרת והבנת התחום ודרכי הפעולה הנדרשות.

שירות אמין ומקצועי – 7/24

פריצת מנעולים ודלתות נדרשת לרוב במצבים בלתי נעימים היוצרים לחץ ודאגה. בין אם נתקעתם מחוץ לבית או לרכב במקום חשוך ומרוחק ובין אם התרחשה פריצה לביתכם, אתם זקוקים לסיוע של איש מקצוע מיומן ומנוסה אשר זמין בכל שעה. מנעולן 24 שעות בקריות מקצועי ואמין, יבטיח לכם קבלת מענה מהיר ומיידי לחילוץ מהסיטואציה המלחיצה. עבודת מנעולן 7/24 מאפשרת לכם להסיר דאגה מלבכם ולפנות בכל מצב ושעה לאנשי השירות של אומן המפתח אשר יסייעו בידכם ויספקו פתרונות מקצועיים לכל צורך ובעיה.

אנו לרשותכם – נסיון, מקצועיות ואיכות שירות

פורץ מנעולים חייב להיות איש מקצוע אמין ומקצועי, אנו מחזיקים בכל האישורים הנדרשים ממשטרת ישראל ופועלים בהתאם לנהלים ולתקנות המחמירות ביותר בתחום על מנת לספק שירות יעיל ומקצועי לשביעות רצון לקוחותינו. לקוחותינו הרבים יודעים כי הם מפקידים את הציוד היקר ביותר שלהם בידיים טובות, מקצועיות ואמינות. אנו באומן המפתח מקפידים על סטנדרטים מקצועיים ואיכות שירות ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון והמוניטין אשר צברנו עם השנים מאפשרים לנו לספק שירות מעולה ואדיב באופן מהיר ומקצועי העונה על מכלול הצרכים הקשורים בתחום המנעולנות. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל בקשה ושאלה ואנו נעמיד לרשותכם את צוות השירות המקצועי שלנו בכל שעה ביממה 7/24.

שעוון 24-7

כל הזכויות שמורות לאומן המפתח - מנעולן בחיפה והקריות

Call Now