InnerPagePic

החלפת צילינדר בחיפה

אנו באומן המפתח מעניקים שירותי החלפת צילינדר בחיפה במחירים המשתלמים ביותר, עם רמת השירות הגבוהה ביותר.

אם אתם זקוקים לשירותי החלפת צילינדר בחיפה בדחיפות ובמהירות יש למי לפנות. אנו באומן המפתח עובדים כבר מעל 22 שנה באזור חיפה והקריות ויכולים להגיע עד אליכם במהירות ובמידי. כול המנעולנים שלנו עובדים 24/7 והם בעלי התעודות הכשרות מטעם משטרת ישראל ועובדים על פי רמת המחירים של השוק המקומי. חוץ משירותי החלפת צילינדר אנו מספקים גם שירותי: פריצה לרכבים, פריצת דלתות, החלפת צילינדר / מנעול, פריצת מנעולים, פריצת כספות, תיקון כספות ועוד.

במידה ואתם צריכים החלפת צילינדר בחיפה יש למי לפנות כי בחיפה כבר כולם מכירים את אומן המפתח – מנעולן בחיפה זה אומן המפתח!

החלפת צילינדר ומנעול

באנר לפריצת מנעולים מבצע

החלפת צילינדר היא אחת מהפעולות השכיחות הנדרשות ממנעולן. החלפת צילינדר נובעת מכמה טעמים כגון פריצה, אובדן המפתח, מפתח אשר נשבר או נתקע במנעול ועוד. החלפת צילינדר מחייבת ידע מקצועי וחייבת להתבצע על ידי מנעולן מוסמך ומיומן. ישנם מנעולים מורכבים אשר על מנת להחליפם באופן נכון ומוצלח יש להכיר את מנגנון הנעילה ולבצע עבודה הדורשת מיומנות. החלפת צילינדר מקצועית תבטיח לכם הגנה וביטחון מרביים בביתכם.

מגוון שירותי מנעולנות – מנעול צילינדר

חברת אומן המפתח מתמחה במגוון שירותי מנעולנות הכוללים: החלפת מנעול, החלפת צילינדרים, החלפת מנעול רב בריח, החלפת מנעול פלדלת ועוד. מנעול צילינדר מורכב משני חלקים: גליל ומנעול. אל המנעול אנו מכניסים את המפתח ובפעולת סיבוב אנו פותחים וסוגרים אותו, הגליל הוא החלק אשר מוכנס אל המשקוף, נאחז בו ומבטיח סגירה חזקה של הדלת.

סוגי מנעולי צילינדר

החלפת צילינדרים היא פעולה נפוצה וזאת נוכח העובדה כי מנעול צילינדר נחשב לאמין ונפוץ ביותר. קיימים מספר סוגים של מנעולי צילינדר בהם מנעול רגיל, מנעול פינים, מנעול המותאם לדלתות פלדלת, מנעולי תלייה ועוד. החלפת צילינדר בחיפה על ידי העובדים המיומנים והמנוסים של אומן המפתח תאפשר מתן פתרון מהיר וללא גרימת נזק לדלת. אנו מתמחים במתן ייעוץ ובהתאמה של סוג המנעול המתאים ביותר בעוברכם.

החלפת מנעול צילינדר – באילו מקרים?

עבודת המנעולן נחוצה במקרים בהם הצילינדר אינו תקין דבר אשר עשוי להתבטא במפתח אשר אינו נכנס לחור המנעול בקלות, כאשר המפתח אינו מסתובב היטב וכו'. מצבים אלה מהווים נורת אזהרה לצורך בהחלפת המנעול צילינדר וזאת על מנת שלא להיקלע למצב הבלתי נעים בו אתם נתקעים מחוץ לדלת הבית ללא יכולת להיכנס לתוכו. אנו מסוגלים לאבחן כל בעיה ותקלה ולתקנן באופן מקצועי. החלפת צילינדר מתבצעת גם במקרים של פריצה לבית. במקרה כזה מומלץ על החלפת המנעול צילינדר בין אם נגרם לו נזק ובין אם לאו שהרי קיים החשש כי בידי הפורץ עותק של מפתח הבית.
צרו קשר – אנו נעמוד לרשותכם 7/24
אומן המפתח מספקת שירותי מנעולנות מקצועיים ואמינים וזאת לאור הניסיון הרב אשר צברנו בתחום. אנו לרשותכם לכל פנייה ונשמח לסייע בידכם בכל שעה.

לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים 1800-780-790

כל הזכויות שמורות לאומן המפתח - מנעולן בחיפה והקריות

Call Now